fredag, november 20, 2009

Fredagstema; Skyltar

Simone är värdinna den månaden och idag är temat Skyltar! Vi omges ju av skyltar överallt och när man vill ha körkort som jag vill så är det en massa skyltar att lära sig! I somras var jag och en vän i stan och promenerade runt lite när vi hamnade på en utomhus utställning med tokiga, roliga, galna och konstiga skyltar från hela världen! Man kunde även köpa böcker, magneter m.m. med skyltarna på. Jag tror att denna utställning är på rundresa typ. Här kommer lite bilder, tagna med min mobilkamera så kanske inte toppkavlité men bättre än inget! :)







8 kommentarer:

Annika sa...

Roliga skyltar! Vilken tur att du varit på den utställningen när temat idag var så svårt tyckte jag! Ha en trevlig helg!

Fritt ur hjärtat sa...

haha, fantastiskt roliga skyltar!LOST skulle jag vilja ha, det är jag ständigt;-)

Taina sa...

HAHAHAHAHA! Vilka coola skyltar då och vilken tur med en utställning så här inför detta tema!

Lycka till med alla vägmärken...

Trevlig helg!

Stookiglia sa...

Hahaha!! Vilka roliga skyltar! "Lost" och "Sleeping policemen ahead" var klart bäst ^_^

Thina sa...

Ibland undrar man verkligen var folk får allt ifrån! Not that I mind, jag får ju något att skratta åt! :D

Johanna sa...

Kan fan inte fatta att jag kan typ alla skyltar, ush. Mkt att lära sig men jag hjälper dig om det behövs :D

HeLena sa...

Hahahahaha Roliga skyltar! Vilken tur du har som hade fotat då och kunde visa nu:))).
Lycka till med vägskyltarna!

Anna, Fair and True sa...

Vilka roliga skyltar! Den utställningen hade jag velat sett!