måndag, juni 29, 2009

So take me far away and hold me close to your heart

Hej! Har faktiskt skapat något slags fungerande dygn, har vaknat vid 11, halv 12 både lördag och söndag och det är bra för att vara jag! Dock har ångesten kommit tbx, usch och fan och fy vad jag hatar den. Jag vet ju inte vad den beror på och det driver mig galen, snälla säg att det bara är i typ tonåren man har så här mkt ångest så ofta. Igår va jag så jävla deppig, orkade knappt inte lämna lägenheten men det gjorde jag tillslut och då mådde jag bättre som tur var. Men idag har också kantats av ångesten. Och jag kan inte gråta, vilket jag hatar, vill kunna gråta ut det! Imånn har jag i alla fall planer vilket känns bra, tror det underlättar att försöka vara aktiv. Ska till läkaren i veckan också, hoppas att jag kanske kan få nya mediciner, vet att det är en chansning och krångligt men vill ha det.....Har i alla fall röjt i hallen idag, så nu målas det! Pappa målade första lagret på taket idag! :) Ska skaffa en byrå också, tror det behövs, kommer bli lättare att få plats med en del grejjer. Imånn blir det i alla fall att sola och kanske bada så det blir gött.

Igår var jag och umgicks med lite folk, dom grillade lite men inte jag. Doppade även fötterna, men det var kallt hehe, badkruka som man är. Sen blev det singstar hos J, bara hon och jag, mycket trevligt! Sjung en massa och roade oss med webcamen haha :)

Imånn ska jag upp vid tio, så tänkte faktiskt fixa lite matsäck redan idag för det kommer jag ej orka imånn. Borde väl försöka nana om en stund, blir väl att läsa tills tröttheten infinner sig.

Kram på er!

1 kommentar:

Maria sa...

du menar hemma? man kan ha det. men vi skulle behöva köpa det själva och det blir för dyrt :p
Michele's mamma köpte en fläkt till oss idag snäll som hon är

så fint du har gjort om på bloggen!