onsdag, juni 24, 2009

Ljusblåa dagar

Hej! Idag har det varit strålande sol och jag kom upp innan 12, wow liksom! Vi drog och solade och de flesta badade, inte jag dock. Hade med oss lite att äta och hade det skönt och trevligt. När jag kom hem blev det en glass och lite bläddrande i en inredningstidning, mådde lite halvkass, lite snurrig typ, för mycket sol och för lite vatten kanske. Tog en tupplur, groggy när jag vaknade, hatar det med tupplurer att jag inte mår så bra efteråt. Fixade i alla fall mat och efter att ha ätit kände jag mig mycket bättre. Nu sitter mina kära vänner och spelar Step Mania och jag tänkte nog hämta lite vatten och sedan sätta mig i fåtöljen och läsa. Får se om de blir film senare, är sugen på det. Imånn blir det parteeey, en baginbox med vitt vin samt en flaska bananlikör väntar på mig när "langarn" kommer imånn :) Inte allt för imånn såklart. Blir väl solande och sånt imånn också om vädret håller i sig =) Ha en skön kväll och en fin morgondag!

2 kommentarer:

Johanna sa...

HAHAHA "inte allt för imån såklart" bullshit ^^

Sparkling sa...

jaja men de va så de ba tänkt