fredag, juni 12, 2009

Johanna 3/6-09

Johnnas studentdag började för min del med att jag försov mig, hann dock! Tur! Åkte till hennes skola med Jonas&John, efter en del väntan sprang hon äntligen ut! Utspring är så speciella, extra speciellt när det är någon man känt så länge! Jag gick på dagis med Johanna! Känner även flera andra ur hennes klass så det var skojj att se dom också! Efter Johannas utspring letade vi en del efter hennes flak, som vi tillslut hittade och såg dom rulla iväg efter en stund! Sedan vidare till hennes mottagning, där jag lyckades äta kött, glömmer typ av vad som är kött jag behöver typ tatuera in Vegetarian på handen eller nått haha. Tårtan var grymt god! Det var allmänt trevligt helt enkelt! :) Johanna fick en fotobok av mig som jag fick mycket komplimanger för!







Inga kommentarer: