måndag, juni 22, 2009

Deppdag

Halloj! Idag har väl inte varit någon höjdar dag direkt tyvärr, haft massa ångest. Typ att livet känts meningslöst och bara tomt. Hatar den känslan för jag vet liksom inte vad jag ska göra åt den. Är det något konkret kan man gråta ut, prata om det osv. men den där ångesten och tomheten är så hemsk! Kanske var det en försenad bakfylla, kanske var det tomhet över att det är sommarlov (kan få det ibland, tror jag blir rastlös typ), kanske var det något annat, who knows? Mår lite bättre nu. Ska väl försöka sysselsätta mig med packning, flyttar till en kompis större delen av nästa vecka då hans päron är bortresta. Han har ett stort hus med trädgård, altan, bubbelpool och bastu! Så jag och Johanna som är lägenhetsbarn ska njuta av hans hus! :) Blir nog tipp topp och imånn blir det Lotta på Liseberg! Så kul med allsång! :) Ska i alla fall bli rätt bra väder i veckan tror jag, äntligen sommar! Får väl fundera ut vad jag ska packa nu.
Tar med mig laptopen så vi hörs nog under veckan!

KRAM

1 kommentar:

Maria sa...

självklart kan du sova hos mig när vi har gått ut =)

kolla antingen Loreto eller Monza. Vet att i Loreto så finns det både billiga och lite dyrare hotell. Sen ligger det precis utanför Milano och det är nära från mig. =)

åh ångestkänslor är inte roliga alltså!