fredag, juni 26, 2009

Shopaholic och bananlikör

Halloj! En bakis Sparks som ska försöka få ihop ett inlägg. Får se hur det går. Kan börja med att berätta att i onsdagskväll blev det film, En shopaholics bekännelser. Tydligen var det en såndär som är inspelad på bio så det var lite ljud problem samt några som reste sig upp, detta hade Isak och Johanna väldigt roligt åt haha. Sen blev det lite girltalk innan vi somnade. Igår var det partydags, jag spenderade dock dagen i stan på dejt, trevligt trevligt. Sedan när jag kom hem så var det partydags typ. Började lite segt men kom snart igång. Vi körde en egen påhittad dricklek där man skulle dra kort, spader dam innebar halsning. Först fick Jojjo den 3 gånger och sen jag 2 haha. Så det spårade ur en del. Tårar, krossat glas, hångel och sådant som hör fester till inträffade samt spya. Jag mådde riktigt dåligt ett tag, ojoj vad det snurrade men spydde inte som tur var. Så idag mår man som man förtjänar typ. Allt min alkhol tog slut, bjöd för mycket haha. Skulle ju supa John under bordet, han blev rätt full han med men jag var kanske värre fast han spydde och det gjorde inte jag. Idag har vi slappat. Imorse kom Johanna och väckte mig och johnen och plöstligt känner jag hur något kryper på min arm, en gråsugga, usch panik, inte mysigt. Sen blev det te på altanen för att vakna till liv. Nu börjar folk dra hem men jag behöver vänta på min pappa för jag har så mycket grejjer. Blir väl att sätta mig ute och läsa en stund skulle jag tro. Läser En shopaholic säger ja nu och den är givetvis mycket bra!

Ha en skön dag folks!

1 kommentar:

Johanna sa...

Trevligt party kort sagt! :)