fredag, juni 12, 2009

John 10/6-09

Johns student startade med en del trubbel för min/våran del, jag försov mig och sedan var varenda buss fullsatt. Tillslut fick vi skjuts av en kompis till Johns mamma. Missade hans utspring men fångade honom innan flaket. Sedan fick vi skjuts till hans mottagning, han bor ute i skogen typ haha. Där fick vi jättegod fika i väntan på John. Sedan kom John och det blev champagne. Och efter det mat, gott! Sedan blev det även tårta, mums! John fick fina presenter, bland annat en laptop. Jag fick en del kritik för att jag var trött och glupsk haha =) Det var i alla fall väldigt trevligt!


1 kommentar:

Maria sa...

hihi jasså? ja men det är ändå inte lika extremt som antonio och antonia :P det är som mina kusiner som är tvillingar och heter tomi och toni (finska) verkligen pressa ihop dem så gott det går! fast nu säger alla toni och tompa

säg bara till vilken dag ni är här =)