lördag, juni 13, 2009

Fredagstema; Halvårskoll

Här kommer fredagstemat en dag sent, Annika är det som valt. Halvårskoll är temat och man ska välja en bild för varje månad det senaste halvåret.

Januari; Denna månad kretsade ganska mycket kring att jag hade fyllt 18. Det firades både med familj, släkt och vänner. Mycket trevligt!

Februari; En del fest och utgångar, bjuder på en bild från en sportlovsfest.

Mars; Också en del fest, jag spårade en del...

April; En underbar vecka i Trysil!

Maj; Studenterna började! Här är en bild på älskade Linn, det var underbart att se henne springa ut!
Juni; Studenterna fortsatte, här är vackra Johanna!

4 kommentarer:

Annika sa...

Sparkling!! jag ska länka upp dig !!
KUL att du är med igen!
Massor med festande, hihi!! DET minns jag också från när jag var i din ålder ;-)
Och studenterna! härligt!!

leopardia sa...

Jag ska oxå länka upp dig igen :)
Vilken underbar skidbild, snö och härligt!

Sparkling sa...

annika; känner att tiden räcker till nu så nu ska ja försöka va med igen :)
ja de blir ju en del av den varan...

leopardia; aa den e nice

Västmanländskan sa...

Du verkar ha haft mycket kul den första halvan av året. Hoppas resten av året blir lika kul!