lördag, juli 19, 2008

Utmaning

Niffs utmanade mig!

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? Det är så sent så jag skriver för imånn istället :)
  • Titta på The Hills i natt hehe :)
  • Åka till farfar och käka och umgås med kusinerna och farfar :)
  • Tvätta!
  • Ringa mamma och prata om semester och mitt rum.....
  • Försöka ladda upp Malta bilderna på blogg, facebook och bilddagboken.
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hm..då var jag sju så jag antar att vi var på semester någonstans kanske. Campingsemester med husvagnen är väl troligt.

Vilka platser har du bott på? Bostadsrätt i Partille, ytterligare en bostadsrätt i Partille (den jag bor i nu), radhus&parhus i göteborg, två lägenheter (en hyresrätt och en bostadsrätt) i göteborg, parhus i en annan del av gbg, samt två månader i mississippi <3>
  • Investera i välgörenhetsprojekt. Inte bara ge till typ såna som ger mat till fattiga, inget fel med det men vill gärna investera och engagera mig i t.ex. starta fack i u-länder, bygga skolor, barnbyar etc.
  • Ta med familj och släkt på en resa samt diverse vänner på lite olika resor! Samt resa själv!
  • Ha en stor fest för alla nära&kära och ge presenter till alla! Typ nån cool miljöbil till brorsan, en atelje till din den andra brorsan, en trevlig bostad till pappsen och massa massage presentkort till mamma! Y&F ska få en lastbil med scraapbooking grejjer och E ska få massa singstar! J&L&Niffs ska få hästar och stall. C ska få nån lyxig lägenhet och T ska få alla döskalleprylar hon kan tänka sig! Thea ska få hur mycket flygbiljetter som helst......
  • Köpa lite olika bostäder och inreda dem, typ ett hus i mississippi, nån bostad i Seattle och kanske i LA eller/och NY också! Samt gärna nån bostad vid medelhavet kanske franska rivieran eller så. Och ett sommarhus i Sverige och nån lägenhet i gbg :)
  • Starta företag, förverkliga mina karriärs drömmar i vad än det kan vara jag vill göra just då ;)
  • De flesta har väl fått denna utmaning nu men jag utmanar Jojjo, Anne-Marie, Nathalie och Ninni.


    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    hej! nu har jag svarat på utmaningen ;)

    Thina sa...

    Gissar att jag är T, så awwwwwww vad söt du är!! ^^ I gengäld får du komma och leka i mitt tuggummihav - och naturligtvis får man provsmaka så mycket man vill!! ;) haha