onsdag, juli 30, 2008

Sardinien

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen men det har varit fullt upp med sol,bad,båtturer,hälsa på människor, grilla osv. Och imånn åker jag till Sardinien! Tillsammans med min underbara C. Vi ska vara där i en vecka och bo i en enrumsvåning på ett 4-stjärnigt hotell :) Kommer nog bli tipp topp. Åker "idag" på eftermiddagen. Jag har inte packat klart men har svinont i nacken efter att ha handtvättat en del och packat. Är svintrött också så ska strax gå och nana. Får väl gå upp vid nio och packa klart. Det är en neccesär med grejer i som jag inte hittar och det driver mig galen! Bjuder er på några bilder på hotellet/sardinien (kommer från fritidsresors hemsida) och lovar er att berätta allt om resan när jag kommer hem! Ska självklart även berätta lite om vad jag haft för mig de senaste dagarna hehe :) Ha det bäst nu! Kram!

1 kommentar:

niffin sa...

Ha det allra bäst du! Det ser ju helt underbart ut.
Ta massor av bilder ;)

*kramar*