fredag, juli 18, 2008

I'll wait for you but I can't say I'm not tired of it

Hallooooo!!!!! Igår träffade jag min underbara vän J för fika&bio. Bion var nämligen min födelsedagspresent från henne :) Vi åkte in till stan och hämtade ut våra biobiljetter till Sex and the city. Sen letade vi upp ett mysigt fik. Jag åt en god och stor sallad samt drack en bananmilkshake. J tog en kärleksmums och drack varm choklad. Vi satt ute och snackade en massa så det var trevligt. Sen gick vi och köpte lite godis och sen var det dags att bli carried away... hehe :) Vi hade bra platser typ i mitten och efter en lååång reklamvisning så började äntligen filmen! Och filmen var bra. Jag visste ju redan att den skulle va bra eftersom jag sett delar av den av malta (somnade på bion eftersom vi sovit så lite den natten). Men den var verkligen jättebra, frossa i kläder, skor och accesoarer. Handlingen var bra och det var mycket humor! Började nästan lipa två gånger och skrattade en hel del! Blir att ladda ner som J sa =)
Efter bion tog vi bussen hem och sen drog vi till vår gamla skola där gothia cup spelare bor för tillfället. Det var öppet så vi gick in och kollade på våra gamla skåp och letade efter saker vi skrivt på väggarna hehe. Tror kag hittade ett litet anarkist märke som jag gjort, tog foto på det hehe. Sen kollade vi på bänkarna utanför och försökte hitta om vi ristat in nått och sen drog vi vidare till den skola som vi gick på låg och mellan stadiet på. Där gick vi runt i skogen och kollade runt (gud vad liten den var haha!) och snackade gamla minnen. Sen satte vi oss ner och snackade minnen samt gjorde lite reunion planer hehe :) Sen gick vi runt lite till innan det blev lite väl kallt och vi skildes åt. Det var iaf. en supertrevlig kväll! Ni ska få bilder senare, tillsammans med bilderna från när jag och E var i stan och promenerade och fikade förra veckan, vilket också var supertrevligt! Och bilderna från helgen såklart.

Idag blir det slappkväll hemma med tacos och kanske nån film. I helgen ska jag träffa min kusiner, det ska bli skojj!

Ha de bäst!

1 kommentar:

niffin sa...

Ja, inte klokt så litet allt är när man kommer tillbaka till sina gamla "barnplatser"!
Det var ju som en hel värld - då. :)

Du är utmanad förresten!;)http://enmenettlejon.blogspot.com/2008/07/utmaning.html