tisdag, oktober 31, 2006

Detta kan bli ett långt inlägg...

Hej! Har inte skrivit så mycket på sistone, får försöka bättra mig. Tänkte lägga upp bilder på lite grejjer jag köpt på sistone men det får väl bli imånn, har ju även lovat att ja ska lägga upp bilder på grejjer jag köpte i USA, får försöka göra det snart haha. Jag vet att jag e lite seg och lat =)
Men jag har redan börjat fixa julklappar, så där e jag inte så seg! Men det är mest ekonomiskt tänkande, gå inte på det där med jul erbjudanden, det är billigare vid denna tiden på året, det kan jag nästan lova!!
I helgen hade vi lite släkt här på middag, jag stod för salladen och efterrätten, pappa stod för huvudrätten. Det var väldigt trevligt och roligt i alla fall.
Och idag har jag och några kompisar varit och besökt våran gamla skola, morsat på några lärare och annan personal. De var skojj.

Jag har tänkt på det där med varför man bloggar, jag gör det mest för min egen skull, visst är det jättekul med läsare och kommentarer men det roligaste är nog att jag kan titta tillbaka längre fram och minnas. Jag tycker inte om att skriva för hand och att sitta och skriva dagbok i word har aldrig blivit av. Har man en blogg behöver det ju inte vara rena dagboksinlägg heller, utan man kan ju blanda allt möjligt. Blogg är ett bra koncept :) Har sedan länge skrivit dagbok på lunarstorm, men detta känns mer fritt och roligt! Med bilder,länkar, en egen adress så att alla kan komma åt och så vidare......Varför bloggar du? =)

Lite grejjer jag ser fram emot just nu -
Qui gong på onsdag - näst sista gången, fast sen finns de ju terminsträningar också såklart.
Halloween på lördag - ska bli väldans skojjsigt!
Teater och middag på sjömagasinet snart - ser verkligen fram emot det!
Jul - inte så långt kvar ändå ;)

Imånn ska jag försöka göra nån nytta, städa lite kanske, jag får väl se vad som händer.
Får nästan lite lov känsla när man vet att de andra som går i skolan har lov!
Mysko, hehe.

Ne nu ska jag nog blogga lite i min och niffins blogg innan jag knyter mig.
Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggar också mest för min egen skull - för att jag gillar att skriva och bloggen är ett enkelt och opretantiöst sätt att göra det på. Sedan är jag ju lite exhibitionist också så läsare och kommentarer är jättekul!

Bokstollarna! *rusar vidare*

Sparkling sa...

Ja precis, enkelt är de rätta ordet!
hihi :)