torsdag, oktober 19, 2006

Utmanad

Tråkigaste sak att diska: Jag diskar inte.
Dricker du vin: E ba 15;)
Vad är det första du gör när du startar datorn: Loggar in på msn, kollar inte lite olika sidor och mejlboxen.
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna: Höger, tror jag.
Hur hoppar du på cykeln: Jag cyklar inte.
Bita eller suga: Beror väl på vad de e på ;)
Spagetti eller makaroner: Beror på vad det är till, spegetti till köttfärsås och makaroner till köttbullar.
Gillar du Bush: Känner inte honom ;)
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna: Nepp, de ska helst vara mörkt ute ju.
Har du mycket tandkräm på tandborsten: Lagom :)
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig/er: Kanal5, kanal lokal å pappa kollar på SVT.
Vad har du för färg på mobilen: Röd!
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret: Jag cyklar inte, som sagt.
Vilken TV-reklam är din favorit: Volvo reklamerna brukar va rätt bra, och ICA reklamerna såklart.
Favoritjuice: Omväxling förnöjer!
Berätta något som en nära till dig berättat för inte så länge sedan: Fotbollsproffs i England tjänar några miljoner per år, haha.
Berätta en hemlighet som handlar om dig: Jag är kär i Robbie Williams, LOL :D

Inga kommentarer: