söndag, oktober 15, 2006

Vad säger Antonia med munnen full av ahlgrens ?

Hallo på er! Tänkte berätta lite om min underbara helg och mina kommande planer.

Fredag - T kom vid 7 eller nått och vi började laga mat och duka och leta fram godis och sånt.
Vid halv 9 dök G och J upp och vi snackade lite och chattade lite me stackars Tobbe hihi =)
Jag fick örhängen och ljus med ljusfat och små röda hjärtan att lägga på fatet =)
Sedan åt vi amerikansk kyckling med amerikansk barbecue sås (eller ja usa goes swedish) och ris. Och sedan även morötter med chokladsås, och även gurka med chokladsås haha!
Sedan visade jag ett bildspel från USA och en musikvideo med mig och G. Sedan satt vi och snackade, käkade godis och körde vad säger vi med munnen full av ahlgrens typ haha.
G gick hem vid tolv och sen sysselsatte vi andra oss med att ringa runt till folk och väcka dom haha, pratade i en halvtimme med A, T och J låg typ på golvet och vred sig av skratt och jag kunde knappt prata för jag skrattade så mkt.
Vi 2 följde vi J hem och sen hämtade T's mamma henne.

Lördag - Jag var trött och hade ont i axlar, knä och rygg. Men fick massage iaf. haha.
Blev lite stressad när jag skulle göra iording mig, men men. Halv 8 tog jag och J bussen till stan iaf. Sen gick vi en bit för att komma till kåren och börja köa. Det var ganska kallt men snart dök lite folk från vår gammla skola upp.
När vi äntligen kom in så frös jag fortfarande en stund hihi.
Det var iaf. väldigt roligt, speciellt att träffa E igen!

Söndag - Degdag ;) Har tagit det lugnt...kollat på tv, käkat, diskuterat med pappa, chatta osv.

Imånn ska jag städa :( Men kul när det e klart såklart ;) (haha)
På torsdag ska jag antagligen till Lager 157 hoppas på att hitta mkt fint =)
Snart e de haloween! Wiii!

Puss på er!

Inga kommentarer: