måndag, oktober 09, 2006

Shopping

Var i stan idag men vart inge shoppingsugen då, men nu e ja det. Kanske skulle man börja med nätshopping, fast då blir man nog fet. Man behöver ju röra på sig hihi.
Kanske jag e på bättre shopping humör nåndag i denna veckan, får hoppas det för de skulle reas mkt.
Dagens jag vill ha lista -
Handväska (min favorit e trasig)
Höstskor (Stövlar med låg klack)
Halsduk och mössa (ett snyggt set i lila helst)
Pennor (flera exemplar av sån som pappa har, hittade ingen på åhlens får kolla i bokhandeln annars får jag sno pappas som vanligt, haha)
Koftor - Snygga, gärna lite längre, som inte sticks.
Starkt färgat läppstift och nagellack ( Kanske rött, eller lila vi får se)
Accesoarer - Gärna broscher till schysta priser, kanske ett skärp eller en hatt.
Jeans - Varför finns inte GAP's curvy and flare i sverige?
Niffin online, hahaha.
Kalender - Lite koll måste man ju ha =)

Puss på er

4 kommentarer:

niffin sa...

Jag e utelåst idag!! *cörsing msn*
*kramar*

Sparkling sa...

darn msn!!!

Maria sa...

koftor o röda läppar är så hett! :)

Sparkling sa...

hehe bra att du tkr de :)