onsdag, oktober 25, 2006

Ytterligare några klänningar



Bild nr 1 - Färgen ihop med designene blir lite för mycket tycker jag. Men jag gillar designen väldigt mycket, med lite mindre fluff kjol och i svart hade jag gärna haft på mig den. Jag tycker väskan ska vara svart, de passar bättre och dessutom är det snyggare om väskan matchar skorna, i alla fall i detta fallet. 3 plus av 5 möjliga.

Bild nr 2 - Hale bale! Vem är hennes stylist? grsäligt fult! Det enda som ser OK ut är skorna. Denna outfit får ett minus!

Bild nr 3 - Jag tycker inte längden eller designen smickarar henne, hennes bröst blir skit fula i den! Jag tycker om färgen och banden samt hur kjolen faller, men kortare kjol och snyggare urringning tack! Ett stort armband på hennes smala, långa armar hade gjort susen! 1½ plus av 5 möjliga.

Inga kommentarer: