måndag, oktober 09, 2006

Utmanad

Körkort ( ) Nej men jag kör ändå.
Bil (x) Aaa vad skulle jag annars köra med?
Matservis( ) Nej jag äter på papperstallrikar
Soffbord ( ) Nej jag har bara en fåtölj
Ica kort ( ) Varför ska man ha det?
Hemförsäkring ( ) Nej, men lite sparade pengar på banken
Eget boende ( ) Nej jag är inneboende hos en otrevlig typ
Fast inkomst (X) Månadspeng XD
Köksbord ( ) Nej jag äter i fåtöljen
Finglas (X) Japp, ja samlat på antika finglas
Betalkort (x) Självklart
Toarullehållare ( ) Nej, jag håller rullen med handen tycker det är lite äckligt med nån annan som står och håller rullen åt mig.
uschdraperi ( ) Nej jag tycker om att skvätta ner hela badrummet
Barn (X) Det är viktigt å behålla barnet inom sig!
Sambo/make/maka ( ) Nepp, singel rockar!
Spelar bingolotto ( ) Nej, men har gjort men de va på den tiden då det gick på lördagar.
Tippar på lördagar ( ) Nee, jag har hört att man sällan vinner
Internetbank ( ) Nej jag är inte så intresserad av att ha en bank i min data
Organiserat skafferi (x) Ja, jag hittar det mesta
Färsk mat i kylskåpet (x) Jupp jag tycker inte om mögel
Slänger dina håliga sockar ( ) Det går sällan hål på mina sockar och om de gör det så är dom fortfarande sköna, fast ja använder inte sockar så mkt.
Går på reklamer på tv (x) Ibland, lägligt att kissa eller hämta en macka då.
Har fläckbortagningsmedel hemma ( ) Jag fläckar inte ner
Pensionsfond ( ) Neeee, ja ska inte bli pensionär
Sopsorterar (X) Jag slänger inte mjölkpaket och vattenflaskor där jag slänger bananskal
Prenumerar på någon dagtidning (X) Gp dimper ner i brevådan, men det är inte jag som betalar.
Letar middagstips (X) Testar nya recept så att säga
Blir arg när skorna inte står på sin plats ( ) Mina skor har ingen specifik plats
Får majoriteten av post i räkningsform ( ) Nej
Har en stavmixer ( ) Vad ska man med en sån till?
Äter söndagsmiddag ( ) Ne, har lite konstig dygnsrytm för tillfället
Försöker att inte svära ( ) Älskar att svära!
Sorterar tvätt ( ) Nej, har en stor tvättkorg.
Har en krok i badrummet märkt "gäster" ( ) Nej handdukar är till för alla, alla är lika värda, jag tycker synd om gäster som måste torka sig på en krok!
Mobil abonemang ( ) Nej kontantkort e bättre.
Hemtelefon (x) Jupp
Veckohandlar ( ) Absolute INTE!
Medlem i hyresrättsföreningen ( ) Nej jag tycker inte om deras rätter jag föredrar att gå till olika restauranger.
Gardiner (X) Jupp, men har ändå alltid persiennerna nerdragna.
Dukar ( ) Inte på mitt rum, jo såndär tabletter om de räknas.
Överkast (X) Japp, men jag använder de som filt i soffan istället.
Kuddar för prydnad (x) Japp, men jag använder dem som soffkuddar istället.
Fler än 5 kryddor hemma (x) Japp, kryddstarkt ska de vara!
Fruktskål på bordet (X) Ibland

OBS! Denna lista är ifylld med min helsköna (haha) humor. Ta det inte så seriöst.

2 kommentarer:

niffin sa...

"jag tycker synd om gäster som måste torka sig på en krok!"
ROTFLMAO :D

Sparkling sa...

haha :D