torsdag, oktober 05, 2006

Vem skulle du ligga med om du fick ett frikort?

Om du hade ett förhållande och fick välja en kändis som du fick ligga med om möjligheten gavs.
Vem väljer du då? ;)
Jag skulle ta robbie eller josh, josh med kort hår i sånafall.
Förresten så glömde ja spela in Las Vegas idag, attans, fast josh har ju långt hår i dom asvnitten tyvärr, men serien e lika bra ändå, nästan.

Idag så såg jag en tjej i stan med svarta leggings och t-troja. Visst det kan vara snyggt med leggins och en större tröja som går över rumpan. Men bara leggins när tröjan e kort? Det är FULT! Och man borde frysa...och känna sej naken! Jag skulle känna mej väldigt naken iaf.

Idag är det kanelbullens dag (eller egentligen igår) och jag har ätit en, jippie.

Puss

5 kommentarer:

Maria sa...

Chad Michael Murray!! Ingen tvekan om saken (L)

Nää det är verkligen inte snyggt. Rumpan ska döljas av en klänning, shorts, kjol eller stor tröja om man bär leggins.

Sparkling sa...

Hihi :)

aa precis!

MissTaken sa...

Johnny Depp ;P of course!

Sparkling sa...

hihi förvånande haha :P

Anonym sa...

Finns två som står högst på min lista:

Tom Welling och Riley Smith :D