fredag, november 03, 2006

Vinter eller höst eller vad?

Jag har nog inte riktigt fattat de där me att de typ e vinter, för även om de e snö så känns de som höst eller sensommar nästan! Inom mig alltså. Kan vara för att ja inte trodde jag skulle få se snö denna vinter säsongen eller för att den kom så tidigt att det kan hann vara höst.
När den försvinner kommer det vara som höst igen, sen kan den komma lagom till jul igen, om jag får bestämma.
Tänk om det kunde vara snö och vinter under december och januari och sen bli varmare i februari kanske med snö i början och sen bli riktig vår i mars och sommar i maj och sen höst i oktober...det hade varit perfekt :)
Dessa snitt temperatur hade varit perfekta -
Dec/Jan: -5, Feb: 0, Mars: 10, April: 15, Maj: 20, Juni: 23, Juli: 26, Augusti: 30, September: 22, Oktober: 13, November: 5
Drömma kan man alltid...

Ne, nu ska jag nog uppdatera Bokstollarna och sedan kolla på trälen och till salu som jag spelade in tidigare för att kunna se MTV Europe awards och "förprogrammen" till galan. Den var sådär, inte världens roligaste artister som uppträde och den va över fort, kort alltså...kändes de som, men jag zappade en del.

Kram och gonatt!

Inga kommentarer: