måndag, november 20, 2006

Söndag kväll

Känner mej faktiskt lite trött, kan ju bero på att jag besökt mediamarkt å där va de mkt folk och antagligen ganska dålig luft. Har iaf. aldrig sett så mycket tvättmaskiner i hela mitt liv, hur sjutton ska man välja? haha, tur att jag inte ska köpa en sådan för tillfället.
Det blev iaf. en mp3 till mig, pappa får min gamla, som var dyrare men denna e snyggare hihi, och när vi köper till en adapter så blir den ändå inte så mkt billigare. Och det är alltid kul med nytt.
Den nya är i alla fal vit och i typ plast och e från samsung. Och jag tycker knapparna verkar vara lite bättre, på den gamla är det en såndär knapp som sticker upp som man får typ böja åt olika håll, men men.
Kul med nytt som sagt.

Thai mat blev det, testade ett nytt ställe som var helt ok =)

Och sen e Invasion tillbaka på kanal5, jippie!

Imånn blir det att skriva atiklar till DaysMagazine , ska bli kul!
På tisdag blir det lunch och sedan bio, Marie Antoinette =)
Och på onsdag blire fika med A och off course Lost =)

Jag har också delat upp alla mina länkar i favoriter i mappar, smart!

Ne nu ska jag nog gräva mig ner i den 5:e harry potter boken, måste ju läsa den innan den kommer ut som film hihi.
Hoppas den är bra och att jag inte glömt för mycket, haha.

Kram och gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att höra vad du tycker om Marie Antoinette - funderar på att gå och se den nästa helg :)

Sparkling sa...

hgihi ja hoppas den e bra lovar att rappotera hihi