söndag, november 26, 2006

Undra om det sitter i brösten eller i hjärtat

Alla tjejer vet säkert vad jag menar, när man känner sig lite deppig och konstig utan att veta varför och den olustiga känslan sitter upptill och man undrar om det kanske är hormonerna...damn it sucks to be a women sometimes hihi.
Anyway lite har jag allt fått gjort idag, hålat en massa papper som ska in i pärm, sorterat tvätt och kläder, sorterat tidningar, sorterat i tidsskriftssamlare och packat upp några väskor hihi.
Har också sett 2 filmer, Rumor has it och Failure to launch.
Båda var bra, roliga och romantiska =)
Både var kanske lite sjuka och overkliga dock haha.
Men kan absolute rekomendera dem även om de inte är några "mästerverk".
Imånn ska jag se "En geishas memoarer" som jag också hyrde idag.
Ne nu ska jag nog gå och sätta in alla de där hålade pärmarna =)
Hörs imånn!
Kramar

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad duktig du är! :)
Jag skulle oxå vilja fixa med mina tidningar.. ja undrar när ja ska få tid med det.

Sparkling sa...

hihi ja de e svårt å få tid till de men nu har ja ju all tid i världen haha

Maria sa...

jo det är sant, jag hoppas att jag får sådan tid på jullovet. men då lär jag väll bara stå och titta på cornelia hela tin hihi