måndag, november 20, 2006

Veckan som gått och veckan som kommit

Förra veckan så var det sista qui gongen, eller ja på kursen men sen är det övningstillfällen också.
Och i helgen var jag och kollade på en dansshow med dansgruppen twisted feets, bra bra var den!
Och sen var jag ju på mediamarkt, där fanns det mycket grejjer hehe.
Och idag när jag kollade på förkväll så var det en tjej som blev intervjuad och jag bara " jag känner igen henne!", men kunde inte komma på varifrån, höll på att bli galen på det men tillslut kom jag i alla fall på att hon var med i miljonärerna *puh*.
Imånn blir det bio, Marie Antoinette =) + lunch.
Och på onsdag blir det fika med A.
I helgen ska pappa tapetsera om köket så då får jag se var jag håller hus.
Och helgen efter det kanske min syssling kommer hit, undra om det är första advent den helgen....hm....=)

Idag har jag intervjuat och skrivet en artikel, kollat på tv, lagat mat och lite annat smått och gott =)
Efter morrongänget reprisen ska jag ringa Clara =)
Idag såg jag också första avsnittet av någon mysko serie på svt, men den verkar okey så ska väl fortsätta kolla.

Tummen upp för - Invasion är tillbaka på kanal5! Jippie!

Tummen ner för - Jag glömde kolla på ett herrans liv haha.
Och västtrafik suger på det mesta.

Natti Natti!

4 kommentarer:

Maria sa...

åh ja vill se den filmen! du får säga om den var bra :)

Sparkling sa...

hihi I will =)

Anonym sa...

vad mysigt att du ska se den filmen, hihi. ska också se den nångång. är glad att kirsten fick rollen :)

niffin sa...

Är också nyfiken på filmen! :)