lördag, november 04, 2006

Herregud

Jag är verkligen inte en person som nånsin tänkt skriva om IDOL, eftersom ja inte ens kollar på det.
Men THINA inspirerade mig, haha. Kollade in i IDOL tråden på ett forum ja e med i och blev helt chockad, var är världen på väg? Hur kan de bli så mycket liv över ett tv program där folk man inte känner sjunger andra artisters låtar.....???
Hur kan man lägga ner sina pengar på att rösta i IDOL, när barn i afrika svälter och öar i asien sjunker av växthuseffekten? (som IDOL bidrar till såklart).
Sjukt, hittar inget annat ord för det!

Jag respekterar er som röstar, tittar osv. Men tycker kanske att ni ska tänka över det lite.
Kanske det är bättre att rädda ett spädbarn från att dö än att hålla kvar nån artist i ett program, men det är bara min åsikt, gör som ni känner i era hjärtan :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med någon som säger vad hon tycker! Håller med dig om att Idol-hysterin tagit orimliga propotioner (men så tittar inte jag heller).

Sparkling sa...

hihi aa de e klart man ska säga vad man tkr =)
aa verklien orimliga