onsdag, november 08, 2006

Fixa bloggen dag imånn

Om allt går enligt planerna ska jag fixa lite med den här bloggen och min andra blogg Bokstollarna imorgon :)
Tänkte ändra bakgrund och sånt på denna bloggen, fixa med länkarna i hörnet på båda bloggarna, skriva flera inlägg / spåna på ideér med Niffin. När det gäller denna bloggen har jag ju lovat bilder på inköp i usa, och lite inköp jag gjort på senaste...har lovat det rätt länge men nu SKA det bli av! Tänkte även köra ett tjejsnack maraton och lite annat skojj! Så om inget kmr ivägen bör ni hitta nya fräscha inlägg här imånn! (Kväll/natt).
Detta är min 109:onde post så lite uppfräschning är väl på sin plats tycker jag :)
Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande... :D

Maria sa...

ska bli kul att få se :)

Sparkling sa...

haha ska föröska hinna de blir aldrig som man tänkt sej :P

Anonym sa...

Shit, vad snyggt det blev här! :D

Sparkling sa...

tack så mkt ska skriva nåra inlägg å lägga upp lite bilder åxå tänkte ja lite senare.
känns kul me en ny layout även om ja gillade den gamla :)