torsdag, juli 07, 2011

Just give me some candy

Hej!
Nu är jag hemma igen, men har åkt på en rejäl förkylning (inte så konstigt när man inte sover ordentligt och hygienen är rätt bristfällig) så har inte orkat uppdatera. Idag fick jag även reda på att min f.d. styvpappas far har gått bort. Vilket också inneburit att Kita, vovven som vi tidigare hade som han nu hade har avlivats. Så det är lite tungt just nu. Jag vet att det var det bästa för henne, hon har fått flytta runt alldeles för mycket och är nästan helt ovan med att vara själv så att hon skulle få ännu ett nytt hem var inte bra för henne. Men självklart så känner man själv att man hade velat ha kvar henne i närheten. Känns också tråkigt att inte fått ta farväl. Men jag tror att Kita och hennes husse är på samma plats nu. Han gick ju några dagar före, men hon är så snabb att hon säkert hunnit ikapp honom nu!

Imån skall jag i alla fall på massage och förhoppningsvis är jag frisk och pigg snart och då skall jag uppdatera om mina festivaläventyr såklart! :)

Ha det så fint så länge!

3 kommentarer:

Maria sa...

du är så välkommen! :)
jag är i finland från mitten, men någon gång mellan 8e - 15e skulle du kunna komma :)

niffin sa...

Nej, vad ledsamt. :( Minns fina Kita från bilder.
Såklart hon hunnit ikapp sin husse nu! ♥

Vocalissa sa...

Åh, vad tråkigt att höra om Kita :(
Krya på dig!
Kram