fredag, juli 22, 2011

The World Youth Cup

Hej!
Nu har jag jobbat färdigt på Gothia Cup :) Det har varit jättekul, långa dagar men givande! Jag har sett många fotbollsmatcher, gjort lite pappersarbete, bärt och kånkat grejjer, kollat massvis av ID-kort, svarat på frågor m.m. Har jobbat från ungefär 7-18 så har typ däckat i sängen när jag kommit hem på kvällarna :P
Inte gjort så mycket annat alltså! :) Igår var det finaler och prisutdelning. Så först var vi på Kviberg där vi varit varje dag och sedan åkte vi till Heden där några finaler spelades. Vi gjorde scenen fin för pristudelning och bytte om till vita klänningar som vi fick låna, de var dock väldigt genomskinliga men det gick bra ändå :P Sedan förberedde vi medaljerna och under prisutdelningen så gick vi med brickorna med medaljerna på och gick bredvid prisutdelarna, det var skojj! :D Efter prisutdelningen så åkte vi tillbaka till Kviberg och röjde där, fick hjälp av ett gäng fotbollskillar så det gick fort! Gött!
Idag har jag alltså fått sova ut, sköööönt! Snart skall jag övningsköra och sedan blir det att träffa några vänner i stan, blir väl fika eller något.
Ha en fin helg!

Inga kommentarer: