onsdag, juli 13, 2011

Cirkulationsplats

Gokväll! :)
Tänkte bara skriva lite kort om min dag, har fortfarande lite ont i halsen förresten, men det känns ändå bättre idag än vad det gjorde igår. Har i alla fall haft körlektion och det gick helt okej, men det känns lite som om jag aldrig blir klar för det dyker upp nya saker jag måste lära mig/bli bättre på hela tiden. Lite segt är det. Aja, Ellie och John kom över och vi slappade lite innan vi gick ner till Johanna och kollade på film. Limitless hette den och den var helt ok, men lite rörig ibland. Sedan gick jag hem. Så har ändå fått lite motion idag även om det inte blivit någon längre promenad med någon jogging eller så. Har i alla fall lite träningsvärk sen igår, så det är gött! Ska nog köra lite styrka innan jag går och lägger mig sen. Står lite i valet och kvalet om jag ska plugga körkortsteori eller städa/röja/rensa lite...kanske gör lite av varje. Imånn skall jag åka och köpa en begagnad liggfåtölj, får hoppas att den är i bra skick och att den går in i bilen! Måste även övningsköra då jag har körlektion igen på torsdag. Förhoppningsvis har jag tid och ork för träning också.
Ha det så bra så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer: