tisdag, juli 26, 2011

Blandat babbel

Hej!
Hoppas att allt är bra med er! Själv är jag lite deppig för min dator strular :( Och sen har jag väl lite resfeber också men det blir nog bra. Åker till Krokstrand imån, skall jobba på en liten festival där. Skall jobba som vakt, jobbar ganska korta pass så det känns bra. Jobbar 17-21 på torsdag, 21-00 på fredag och 00-03 på lördag. Sedan på söndag så är det lite städning och sedan är det funktionärsfest! Blir nog massa skojj! På torsdagen är det en föreläsning om foto som jag funderar på att gå på, på fredag en om Västsahara som jag också är sugen på och på lördagen är det en om självförsörjande hus som verkar intressant. Sen kommer jag säkert se en del spelningar också även om jag inte direkt känner till någon av akterna. Sen hoppas jag på vin och fest såklart! ;) Åker tåg upp imån, tar nästan tre timmar så då hinner jag nog plugga lite körkortsteori också! Åker hem på måndag, vet inte om jag kommer ha internet där så om ni inte hör något av mig så vet ni varför.

Hoppas ni hade en bra helg, för det hade jag. Fika med tjejerna på fredagen och sedan förfest + utgång på lördagen. Var en riktigt skojj förfest med mestadels nya människor, mycket lyckat. Trevliga samtal, lite dricklekar och allmänt mysigt. Sedan var det en super utgång med massa dans!




Söndag var en segdag då jag mest latade mig. Igår så övningskörde jag och hade dubbel körlektion, det gick bra men jag mådde lite konstigt hela dagen igår, typ illamående + huvudvärk fram och tillbaka. Idag har jag varit och hämtat lite tyger som jag fick av en tjej som jag skall ha till nollningen, samt varit på bolaget. Sedan har jag varit sur på datorn och packat. Nu tänkte jag strax laga lite pannkakor, blir bra kvällsmat och perfekt matsäck till tågresan!

Ha det gött!

Inga kommentarer: