söndag, juni 26, 2011

Redo för festival!

Hej!
Nu börjar jag bli redo för festival! Ligger i Linns säng och har precis packat bilen, de va trångt men det gick! Nu är det dock fullt! :) Har även målat en banderoll till vårt camp, blev rätt nice :) Givetvis lyssnar jag på camp-listan. Dagen har varit ganska stressig med lite inslag av panik haha, men nu är vi snart på väg och det känns underbart! Nån gång inatt, förmodligen runt fyra tiden så rullar bilen iväg! Så jag ska snart försöka nana. Men ska nog käka något och måla mitt linne först. Hoppas att jag har en massa skojj att rapportera om när jag kommer hem! :) 

Hoppas ni hade en riktigt härlig midsommar! Själv åkte jag till Aleks som fyllde år dagen innan midsommarafton. Vi hjälpte henne lite med dukning, plockade blommor till kransar och lite sånt. Sen fixade hennes kompis mitt hår finfint, inte lockigt utan mer vågigt, nice! :) Sen gjorde vi kransar! Sedan var det grillning och givetvis blev det lite nubbevisor! Sedan bjöds det på jordgubbstårta och chokladcupcakes, mums! Efter detta spelade vi lite kubb innan vi fick skjuts hem till Aleks bror. Där var det partaj och alla var väldigt trevliga. Blev en hel del dans och gött häng. Man var ju inte så pigg dagen efter, men det var det värt! 

Nu hörs vi nog inte på nån vecka, men lovar er bilder och sånt när jag kommer tillbaks! Ha det fint!

6 kommentarer:

Vocalissa sa...

Hoppas nu du får det riktigt, riktigt toppen. Och bra väder håller jag tummarna för också.

Maria sa...

haha är det sant? jag har haft den sedan jag var 15 :p

Anonym sa...

Ha en bra dag! :)

Jasmin sa...

Kolla gärna in min blogg läs några inlägg o kommentera nåt eller fråga något på blogrespnse, vem vet du kanske gillar min blogg? :)
Man vet ju aldrig...

Emelie sa...

Var med och tävla om att vinna skal till Iphone 4!
http://sunkish.blogg.se/2011/july/tavling-iphone-4.html

mimmiiiss sa...

Besök och kommentera gärna min blogg sötiii! :)
Puss