måndag, juni 13, 2011

Spa och myskväll :)

Hej!
I lördags åkte jag alltså på SPA med ett gäng vänner. När vi kom fram så checkade vi in och sedan var det dags för lunch! En härlig buffé var uppdukad och det var mums! Jätte trevligt. Sedan var det dags att börja spa:a oss (kan man säga/skriva så?). De andra började med ett vattengympa pass medans jag valde gymmet. Gymmet där är riktigt fint och fräscht och jag provade lite nya maskiner, var inte många i gymmet så det var väldigt gott. Sedan hängde vi i SPA avdelningen och njöt av bastu, bad osv. det var även riktigt gött att sitta ute i solen! Sedan blev det Yoga, som hölls utomhus! Riktigt underbart! :) Sedan fikade vi lite och tog sen en promenix. Sedan var det dags för dusch och fix inför kvällens middag! Middagen bestod också den av buffé och det var supergott och jättetrevligt men en massa babbel. Sedan avslutade vi kvällen i SPA avdelningen med att bubbla och basta och tjöta en massa. Hade dock ganska svårt att sova sen och sov inte så bra men det gick ganska lätt att komma upp på morgonen ändå som tur var. God frukostbuffé, me love frukostbuffé! Och sedan dags för massage....mmm! Hon som masserade mig var riktigt duktig och jag slappnade verkligen av i hela kroppen. Jag valde att få själva massagen på rygg, axlar och nacke, gott! Efter massagen fick jag sitta på en slags inglasad terass och vila i liggfåtöljer, det var så skönt! Låg på en solig plats och bara halvsov typ :) Sedan checkade vi ut från rummet och efter det hängde vi i SPA avdelningen i ca 2 timmar, bastade, badade, njöt i solen och hade det allmänt gott! :) Sedan var det lunch, gott såklart! Efter detta var det dags för hemfärd och då var man rätt trött. Somnade dock inte alls tidigt, försökte powernapa när jag kom hem men lyckades inte somna. Hade en väldigt lugn kväll med många Grey's avsnitt men somnade nog inte förrens halv två eller nått.

Idag har jag haft lite vänner här, mycket babbel och mys :) Åt kladdkaka som jag bakade idag, mums! Sedan kollade vi även på film, "The Adjustment Bureau", lite skum men bra och spännande! Nu skall jag äta lite kvällsmat och kanske lite kladdkaka, det blir nog även lite grey's! :) Imån tänkte jag städa och tvätta och sånt skojj :P

Kram på er!

2 kommentarer:

Vocalissa sa...

Låter som om du haft det toppen! Vilken bra start på sommaren att åka iväg med några vänner och bara ta hand om sig själv.

Sparkling sa...

Ja, verkligen super bra start!