fredag, juni 03, 2011

I'm alive!

Det går långt mellan inläggen här alltså...men det är så fullt upp hela tiden! Egentligen borde man väl försöka skriva ner det så man kan titta tillbaka i framtiden! :) Eventet som jag och min klass var med och ordnade gick finemang, mycket folk trots otur med vädret. Har även hunnit med att gå på min klasskompis bröllop (så vackert!), göra halkan, plugga, festa, umgås med vänner, flytta ut, fira en kompis födelsedag, gått på utbildningar för två funktionärsjobb och lite annat smått och gott. Just nu jobbar jag som funktionär på HBTQ-festivalen! :) Igår jobbade jag med säkerhet under dagen vilket var väldigt soft, satt mest och solade typ. Idag jobbade jag i tältet, typ svarade på frågor, sålde lite böcker och sånt. Det var också soft och jag hade en skön arbetskompis att hänga med. Dock var det lite kyligt. Imån jobbar jag kväll med säkerhet och på lördag jobbar jag dag med säkerhet. Man lär sig en massa så det känns som en riktigt bra erfarenhet! :)

Bjuder på lite bilder från den senaste tiden! :)

Lite skumpa efter Tillans bröllop!

Här hängde jag en del under eventet som klassen var med och ordnade :)

Supergod tårta som Erika bjöd på!

Brunch innan Tillans bröllop!

Aleks diskho efter partajj!

Piggelin drinkar är mums! :)

Såååå fina!

Kubb :)

Skumpa och jordgubbar efter Tillans wedding :)

Finaste Jonna! <3

Linn kom och hälsade på och lagade lunch åt mig!

Vi avslutade vår halv åtta hos mig tävling med restaurangbesök, Madde till vänster vann, jag kom tvåa och hade bara ett poäng mindre! :)

Mums! :)

På Erikas fest skulle man ha en huvudbonad, den gula hatten är min! :)

Hoppas ni får en skön helg!

2 kommentarer:

Vocalissa sa...

Vad roligt att få se lite vad du gjort den senaste tiden - det verkar som om det händer mycket just nu!
(Jordgubbar & skumpa... mmm, såg gott ut!)

Sparkling sa...

ja det blir väl lätt så på våren :) allt händer samtidigt...!