onsdag, juni 08, 2011

Kvällsfunderingar

Hej!
Jag har gått och blivit lite sjuk, framförallt hosta, men känner mig även lite seg i övrigt. Hostan är dock sjukt irriterande...speciellt när man ska sova! Hoppas det går över snarast!
Idag har jag i alla fall haft körlektion och även övningskört. Blev en ett besök på närmaste shoppingcentra för att kolla på sandaler...men hittade inga. Är inte så förtjust i årets skomode...för mycket remmar och sånt på sandalerna, blir ju så krångligt att ta på sig! Imån blir det nog en sväng där igen, för att kolla på lite kläder och luftmadrasser. Funderar nämligen på om de moderna luftmadrasserna väger mindre än de gamla..isånafall kanske det är värt att köpa en ny! :)
Råkade somna förut och sov på tok för länge...så kommer nog bli svårt att somna! Måste upp tidigt imån med, men får väl sova middag imån också då :P Så nu måste jag hitta på något att sysselsätta mig med...funderar på att skriva den där jäkla kreativt skrivande uppsatsen så jag blir av med den...är även lite sugen på att rensa garderoben. Får väl se hur det blir :)
Ha det gott!

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh det var ju typiskt!

Maria sa...

haha nej det kommer du inte lyckas med :p