fredag, juni 10, 2011

Sommar, Sommar, Sommar

Halloj!
Sitter i kvällssolen och njuter, riktigt varmt just nu faktiskt. Har precis käkat middag och slökollar lite på Grey's. Kämpar på med min sista uppsats, snart klar =) Imån ska jag åka på SPA och är borta över natten, så ville vara klar innan det så jag verkligen kan slappna av, och känna att jag har SOMMARLOV! :)
Så ikväll ska jag bli klar! Sen ska jag packa :) Väldigt härligt att komma iväg på SPA med goa vänner!

Igår var jag på läkarbesök som gick bra och efter det passade jag på att shoppa, regnade typ hela dagen :) Köpte två par byxor, ett par sandaler, ett par jeansshorts, en bikiniöverdel och två vinglas i plast (till peace&love)! :)

Nu skall jag fortsätta skriva på min uppsats! Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: