söndag, oktober 25, 2009

Tårtor

Hejsan! Igår kväll hade jag och Älgen myskväll med vin och en jättegod kladdkaka som jag hade bakat! Testade ett nytt recept och det ska jag definitivt fortsätta använda när jag gör kladdkaka i framtiden! :) Vi snackade en massa och kollade på roliga klipp, jätte mysig kväll! :) Idag har jag varit rätt seg men har i alla fall tvättat och duschat och sedan blev jag rätt stressad när jag skulle äta och fixa mig eftersom det var födelsedagsfest för en klasskompis. Festen var trevlig, dom hade en tårtbuffé med gräddtårta, cheesecake, kladdkaka, någon annan chokladkaka och lite kakor och sånt, mums var det! Sen gjorde vi lite lekar, bl.a. limbo så det var kul! Sen skulle dom dra ut men det orkade inte jag så nu är jag hemma och ska väl kanske gå och lägga mig snart, får se hur trött jag blir.

Imånn blir det Rusta om J får låna bil. Billig shopping! :) Ska köpa lite småsaker till en presentkorg som jag ska göra till en kompis som fyller 30! Är det någon som har förslag på var man får tag på en korg? Typ flätad hyfsat stor korg, gärna med handtag? Alla tips mottages tacksamt! :) Ska även kolla på dekorationskuddar och halloween pynt, sen hittar man alltid lite smått&gott på Rusta! :)

Vi hörs!

1 kommentar:

Maria sa...

åh vilken rolig present =)

haha nejdå bilden blev bara rolig som du säger :D