onsdag, oktober 28, 2009

Som ett svar på frågorna jag bar

Hej! Idag har jag fått en ny säng! En super härlig 1.20 säng! Ska bli så underbart att få 30cm större säng, mycket mysigare och checkt att man får plats två. Sen blir det mer sittyta när jag har många vänner här och man kan ha massa fina kuddar på sängen och så =) Pappa har börjat sätta fast benen på sängen nu. Jag håller på och bakar en kladdkaka nu, tänkte göra 3st till Halloween, så en idag och två imånn är planen. Ikväll har jag kör, jag är tvungen att sjunga en svensk låt för jag sjunger oftast bara engelska så det blir en Sonja Aldén låt. Hoppas ni får en bra dag!

2 kommentarer:

Michaz sa...

gott med kladdkaka, gott med en större säng som du kan rulla runt i :) hahah, oooh blev sugen på att göra kladdkaka själv nu :) hahaha

Maria sa...

sa du lyckades städa rummet sa du fick din säng :D hihi