tisdag, oktober 13, 2009

Cause I want you

Hejhej! Nu är det bara två dagar tills jag åker en vecka till Milano med Thian för att hälsa på fina Maria! :) Tiden har gått jättefort, jag var ju nyss på kreta! Men det ska bli jätte skönt att få komma iväg en gång till. Kollade en väderprognos och 16 grader och sol skulle det bli på lördag i Milano, i Göteborg var det 8 grader och sol som spåddes, så dubbelt så varmt! Gött! Jag ser fram emot shopping och någon utgång. Samt att umgås med två fina tjejer och självklart Marias söta vovve Theo! Hoppas kunna köpa en del julklappar, tycker om att vara tidigt ute hehe och kul att kunna köpa saker som inte finns i Sverige. Har också kompisar som fyller år snart som jag tänkte försöka hitta nått till. Till mig själv skulle jag vilja ha party leggins, gosiga koftor, mössa och halsduk och som alltid fina tunikor. Kanske en stor handväska med axelrem gärna i brunt, det vore inte helt fel. Men innan Milano har jag en hel del plugg att göra, ikväll ska jag fota Johanna :)

På kärleksfronten så känner jag väl att jag vet lite mer var jag har honom. Har väl aldrig riktigt känt så här förut, tur att han ringer gratis till hemtelefoner, det blir lååånga telefonsamtal på kvällarna :) Undra hur det ska gå i Milano, men sms är ju som tur är inte alltför dyrt :) Är väl fortfarande lite skeptisk till distansförhållande men det har väl sina för och nackdelar.

För en gångs skull är jag faktiskt ute rätt tidigt med packningen till Milano, hoppas kunna klara mig på en rätt liten resväska + handbagage. Ska ju vara borta en vecka men ska ju inte bo på hotell så jag tänker att jag inte behöver ha med mig lika mycket som till Kreta. T.ex. har jag och Maria samma kamera märke så laddare till kameran tänkte jag skippa och sen behöver jag inte lika många skor och inte lika många partyoutfits. Sen hoppas jag att jag inte behöver ta med mig handdukar och schampoo och sånt. Växla pengar får jag nog göra imånn.

Nu ska jag nog städa eller plugga.

Krams!

Inga kommentarer: