tisdag, oktober 27, 2009

Everyday you give me reason not to walk away

Hejsan! Hoppas att ni haft en trevlig tisdag so far. Jag har ägnat dagen åt tvätt och städ, känner mig väldigt duktig! Men det blir ju lättare när en stor, skön, ny säng väntar som belöning! =) Nu ska jag belöna mig med en bulle och en macka. Väntar på att pappa ska komma hem, ska göra pannkakor men vi har ingen ägg och ingen mjölk så måste vänta tills han kommer hem det. Förresten så tycker jag att det suger att det blir mörkt så tidigt nu, hellre mörka morgonar tycker jag! I övrigt kan jag berätta att en av mina bästa vänner John har fått jobb! Han ringde mig tidigare idag och var väldigt glad! =) Är väldigt glad för hans skull, han har även lovat mig att bjuda mig på bananlikör! :D

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

Michaz sa...

vilken söt header du hade :) allt bra ?:)

michaz sa...

joo jag tyckte oxå det att den med leopardmönster var riktigt coool :) hahah, det är bra med mig me, händer en dag som denna?