lördag, oktober 10, 2009

But I don't care I like you

Hejsan! Det har varit rätt dålig uppdatering här, sjukdom, utlandsresa och bristande ork/lust är väl orsakerna. Men idag kanske jag kan få upp ett försenast fredagstema, vem vet? :) Tänkte även skriva lite reseberättelse om Kreta. På torsdag drar jag till Milano tillsammans med Thina för att hälsa på Maria, vi stannar i en vecka. Det ska bli skojj! :) Shopping och utgång står väl bl.a. på schemat. Hoppas på lite sol också! I Göteborg har det blivit riktigt kallt :(

Igår var det utgång som gällde. först lite förfest hos Jonas, vi kollade lite på Idol, verkligen inte något favoritprogram för min del, har aldrig följt det och hänger inte med när folk snackar om det eftersom jag inte har nån koll haha. Jag blev i alla fall inte övertygad igår heller, tyckte mest att dom förstörde låtar jag gillar! Vi gick till trägårn där man måste vara rätt tidigt nu för tiden eftersom det blir så lång kö. Kallt är det också ute nu, brrr! Men det var trevligt men jag var inte så pepp. Sedan blev det efterfest men det bangade jag, åkte hem och sov istället :) Ikväll blir det kanske en lugn hemmakväll med fotboll, har en del grejjer jag vill fixa också, lite städning och sådant. Imånn blir det i alla fall övningskörning. I övrigt var jag på gymmet igår så lite träninsgvärk har man allt idag. Annars har det väl inte hänt så mycket, förra helgen var det en rolig utgång på fredagen och kräftskiva på lördagen, trevligt! :)

Vi hörs väl senare! :)

2 kommentarer:

Maria sa...

längtar också =)
är det sol gäller sommarkläder, molnigt så äre höstkläder... så ta med allt haha

Maria sa...

ja det räcker absolut, jag har inte använt någon jacka ännu