måndag, oktober 26, 2009

Rusta is the shit!

Hejsan! Idag har det varit en dag med myckert duggren och lite dimma, såna dagar kan vara mysiga, speciellt när det inte är så kallt, idag var det en lagom temperatur faktiskt, en mysig höstdag helt enkelt! :) Dagen började med ett besök på Rusta, köpte en stooor duschcreme och choklad till den nyblivna 30åringen samt en plastkorg i orange som ska bli presentkorgen haha, hon gillar orange och jag tror det blir svårt att hitta en lagom stor, fin flätad korg till rimlig pris så jag tyckte detta var ett roligt alternativ! Till mig själv blev det 1 soffkudde och 2 kuddfodral, ska köpa billiga innerkuddar på typ IKEA tänkte jag :) Rusta är väldigt bra alltså! :) När jag kom hem blev det lunch och sedan städning och sortering av papper. Skönt att det börjar hända grejjer på städfronten, har varit duktig både igår och idag! :) På kvällen blev det gymmet med pappa. Så nu är jag rätt slut i armarna. Imånn ska jag väl fortsätta med städandet!

Ha det gött!

Inga kommentarer: