fredag, september 04, 2009

Vad har flugit i mig?

Hejsan! Igår var det skola, blev lite sen för jag missade bussen (den var tidig) och sen var dessutom bussen jag skulle byta till sen. Hade Foto, vi lekte med kamerorna och pratade lite om slutare och bländare och om uppgiften vi ska göra. Uppgiften heter "En person i flera bildutsnitt" om jag inte minns fel, vi ska ta porträtt bilder på valfri person (i mitt fall Johanna), dom ska vara från olika avstånd, det ska bli kul!
Igår satte jag också igång med mastodont städning av badrummet! Stolt över mig sjäv! Skrubbade badkaret, första gången i mitt liv hehe, rensade medicinskåpet (det kändes som typ hälften hade gått ut), skrubbade handfatet m.m., bytte duschdraperi. Idag ska jag fortsätta, ska ställa in det som ska in i medicinskåpet, tvätta golven och tvätta så gott det går under badkaret, rensa badrumsskåpet, rensa vid tvättmaskinen, gör fint med ljus osv., sätt upp alla inramade foton, sätt på kakeldekor. Får se om jag hinner med allt, ska te läkaren och sen blir det förfest med efterföljande utgång. Ska bli kul! :)

Idag har jag hunnit med att klippa mig, tog av rejält på längden för det e så fult med allt slitet och mitt hår brukar växa fort, klippte upp lite mer där framme också, är mycket nöjd! :)

Kommer in med fredagstema senare, kram!

Inga kommentarer: