söndag, september 13, 2009

If I'm not mistaken this is my heart breaking

Virrvarr av känslor just nu, så detta inlägg kan nog bli lite rörigt. Dagen har varit ångestfylld, men nu har det lättat lite i alla fall. Har väl varit lite nedstämd de senaste dagarna eller nått sånt. Känner mig liksom lite less på livet, det känns inte så meningsfullt. Kanske är det för lite nytt eller för mycket rutin i det, jag vet inte riktigt. Kanske längtar jag efter mer spänning, mer äventyr, mer omväxling? Kanske är det hösten och kylan som påverkar mig så mycket neråt. Kanske är jag inte tillräckligt "stimulerad" när det gäller skolan och liknande, kanske är det för mycket nytt som jag oroar mig för. Usch, förvirrande alltså. Kanske är det studenten och vad som händer efter den som gör sig påmint. Sen känner jag också lite att jag förlorat min familj, dom som alltid ska finnas där. Mamma har jag ingen kontakt med men det är självvalt men påverkar mig självklart ändå, min bror känner jag att jag totalt glidit ifrån i princip, hon som är det närmaste en syster jag har känner jag mig sviken av, min pappa glider jag ifrån eller framförallt har våran relation förändrats och min andra, underbara bror ska plugga utomlands i 5månader. Visst han ska åka hem typ 2 gånger och vi ska åka dit en gång förmodligen men ändå det känns lite tungt faktiskt. Men jag unnar honom det! Så jag vet inte, kanske är det ensam jag känner mig. Kanske känner jag att jag inte har någon att identifiera mig med just nu, vem vet. Men nu är det ju så att man inte ska fokusera på de negativa känslorna så får väl försöka tänka på det som är bra! Typ Kreta om knappt 2 veckor! :D Skolan rullar på fint, har bra vänner, börjar få fint på mitt rum......:)

Det löser sig och tills dess har jag Robbie och hans vackra texter!

1 kommentar:

Thina sa...

Join the club.