onsdag, september 02, 2009

Projektarbete och skolan

Hejhej! Nu sitter jag i skolan och har nyss haft info om projektarbetet. Jag har ju tänkt göra en tidning om resor så jag hoppas att den idén blir godkänd. Vill gärna komma igång snart då jag schema mässigt har en mycket lättare höst än vår. Så under hösten har jag mycket tid över till projektarbete och tänkte även satsa på körkorter mer. Förhoppnisngvis får jag även tid över till träning, fotograferande, scraapbooking osv. men det är jag ganska säker på att jag får, läser ju bara 2 kurser (Engelska C och FotoA).

Igår var det strålande sol och varmt och härligt i Göteborg, jag var i skolan, sen var jag på gymmet och sen blev det glass på triumf med pappa&bror, trevligt! :)

I helgen blir det utgång på fredagen samt klippning på dagen förhoppninsgsvis. På lördag ska vi tömma min farfars lägenhet (han har flyttat till äldreboende) och på kvällen blir det släktmiddag på restaurang. Sen blir det foto med Johanna under helgen också.

Vi hörs, ha det fint!

1 kommentar:

Bettie sa...

ah va sot du ar, tack for erbjudandet :) men allra helst ska vi forsoka hitta pa nagot som vi kan "tillverka" sjalva, vad det nu kan bli :) men tack anda!