onsdag, september 09, 2009

Relax, take it easy

Hejsan! Nu har jag helg typ haha, är nämligen ledig imånn, dom har gjort om WS(workshop) systemet på våran skola så förutom ämnes-WS så finns det även kurs-WS så ibland gör lärarna om lektionerna eller delar av lektionerna till WS. WS är frivilligt det är typ möjlighet till att få hjälp med något eller att sitta och jobba med möjlighet att fråga om det dyker upp problem. Och jag fick de frågor jag hade ställda i tisdags så jag känner inget behov av att gå imånn och på fredagar är jag ledig som vanligt. Men har en del plugg att göra ändå, ska även städa och träna har jag tänkt. På fredag får vi se vad som händer men på lördag blir det troligen bowling :) Det ska bli skojj, jag gillar att bowla och att göra det med roliga människor är ju ännu roligare! Idag startade kören för hösten, det var kul, jag har bytt veckodag nu så det var bara nya människor för mig, men det är några jag känner igen från soarér. Verkar va en bra grupp i alla fall. Förutom skola idag med utvecklingssamtal där det inte hände något speciellt så har jag väl mest slappat. Fint väder har det varit idag, la mig i gräset i solen innan kören, skönt.

Nu blire nog lite One Tree Hill och sen sova. Ha det gött!

Inga kommentarer: