onsdag, juni 20, 2007

Yees!

Idag har jag pluggat och blivit klar med arbetet, YAAY!
Lite sent, men men, bättre sent än aldrig!
Imorgon är det dock slutprov, och sen kommer jag få sitta med det andra arbetet hela helgen *suck*, men that's life!
Att vara klar med skolan firas med Justin, ja så länge ja inte behöver göra utmaningen för att få MVG.
Detta arbetet kändes bra, men om de är VG känns de som ja inte har lust å sitta hela helgen å kämpa med det sista arbetet, för då är ju inte MVG chanserna speciellt stora än då....får se hur det känns på provet imånn också.
Är såklart nervös över det, proven är jobbiga det vet jag, 5 timmar på sig att lösa uppgifterna, det är tufft och tiden rinner bort.
Man får inte göra något fel, det finns inte utrymme för misstag, huvudvärk etc.
Men om jag minns rätt från förra är det mycket analysera och sånt, och det är mycket bättre än att leta källor osv.
Är dock lite orolig över att jag inte gjort det sista arbetet, men tror inte det kan finnas så mycket som man lär sig i det som kan komma på provet, ska läsa igenom instruktionerna för det en gång till åså för säkerhetsskull.
Ska även städa upp på skrivbordet, och imånn blir det att förbreda lite mat och mackor och lägga i kylen så man inte behöver lägga tid på sånt sen.
Förutom att plugga idag har jag även duschat, kollat på beyond the break och lite annat, ätit middag på balkongen.....njutit lite av solen och det fina vädret.

Hörs imånn!

KRAM!

2 kommentarer:

niffin sa...

You go girl!! *tror på dig* :)

Anonym sa...

TACK!!