lördag, juni 02, 2007

Rolig lista

Snodde denna från Niffs -

Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? What's your name
2. Kommer du komma långt i livet? Come into my world
3. Hur ser dina vänner dig? Pop! Goes my heart
4. Kommer du gifta dig? Understand
5. Vad är ditt livs themesong? Wait for you
6. Vad är ditt livs historia? All good things (come to an end)
7. Hur är skolan för dig? Ring the alarm
8. Hur kan du komma framåt i livet? Until the end of time
9. Hur kommer imorgon vara? Do you know
10. Vad är det bästa med dina vänner? Please stay
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Don't break my heart
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Futuresex/lovesound
13. Hur är det med ditt liv? Tony the beat
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? I wanna love you forever
15. Hur ser världen på dig? Confide in me
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Vienna
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Sweet kisses
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Never too late
19. Har du en djup & mörk hemlighet? Crazy in love
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Lover
21. Hur kan jag göra mig själv glad? Me & Mrs you
22. Kommer jag någonsin ha barn? Zombie
23. Vad är några tips till mig? What do I have to do
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Spinning around
25. Vad är min danssång? Hundred

Haha, vilken kul! 1an kan man ju tolka på ett ganska roligt sätt hehe, 5an var ju intressant hihi och 6an med, och 7an va ju bara för kul! 9&12 var ju åxå lustiga, även 14&15 lite roliga, och 16 hur ska jag tolka den hehe. 19&20 var ju kul. 22&24 hahahah....och 25 stämmer ju bra med tanke på att ja dansar mkt! Haha.

6 kommentarer:

niffin sa...

7:an var *host* klockren! :D

Sparkling sa...

haha ja vet hihi

Anonym sa...

Vilka bra svar du fick :)
Pop! Goes My Heart - den måste jag fixa hem :D

Anonym sa...

Ja den e bra! /sparks

Anonym sa...

ååh jag snor denna av dig! ;D

Anonym sa...

skitkul! gjorde den nyss!