söndag, juni 17, 2007

Midsommar spikad

Hejsan!
Nu har jag gjort midsommar planer, ska vara hos mamma och vi ska ut med båten till någon ö på fredagen med matsäck och så för ett ganska traditionellt midsommar firande =) Det blir jag, mamma, Owe, Dennis, Richard och kanske Joachim. Sen ska ja va där hela helgen så om det blir fint väder så blir det nog bra =)

Jag kämpar med arbetet, som nog blir klart imånn vilket absolut duger!
Det känns som arbetet nog blir rätt okej också, kanske inte MVG men det kommer ändå stärka mitt självförtroende att ha klarat av det överhuvudtaget.
Det som inte dödar härdar heter det ju ;)
Sen är det slutprov på torsdag, sen kanske det blir lite tid som läggs på inlämning och extra uppgift under helgen men sen är jag klaaar, sommarlooov!
Skööööönt!
Och på måndag ska det firas då jag och Carita ska shake - a some ass till Justin!

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om det kan bli en riktigt trevlig midsommar!

Skönt att du snart är klar och kan ta sommarlov - lycka till med slutspurten!

Anonym sa...

japp!
aa =) tack!