lördag, juni 16, 2007

Roligt 300e inlägg

Just nu känns det som om jag kommer total misslyckas med den här kursen, och då speciellt detta arbetet. Men jag har fan med skrivit en fucking jävla uppsats på 28 sidor om Napoleon, baserad på en fucking jävla bok på typ 500sidor minst! På några dagar! Om du slår upp jävligt bra på att skriva jävligt bra arbeten på jävligt kort tid i ordboken så står det fan med "Sparkling".
Jag ska lyckas, jag bara SKA det.
Jag har bestämt mej.
Arbetet ska bli klart i helgen, om jag så ska sitta från 7 på morgonen till 4 på natten. Så är det bara.
Sen när jag har analyserat sönder allting ska jag samla nya krafter och på måndag, tisdag och onsdag skriva den bästa fucking jävla turismrapport någon nånsin sett, så det så!
Och sen ska jag dessutom göra dem jävla utmaningarna.
Och vara bäst, bäst, bäst på slutprovet.
Och sen ska jag dansa, lyssna på justin och äta jävligt mycket glass.
Klart slut.

3 kommentarer:

niffin sa...

http://i12.tinypic.com/6feopb5.gif

Thina sa...

Haha här tar vi i från tårna ser jag! :P
Ja, lycka till iaf! :)

Anonym sa...

niffs: preciis
thina: haha aa! Tack :)
/sparks