måndag, september 17, 2007

Tjejsnack x2

Vecka 37 - Ditt Internetliv

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Har la surfat sen jag var typ 10 eller nått, alltså typ 7 år eller nått!
Har haft bloggen i ett drygt år, innan har jag ju haft lunar och sånt.

Vilken/vilka webläsare använder du?
Internet Explorer.

Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Bloggar, två forum, tv.nu, smhi, aftonbladet, bilddagboken, facebook, mina mailinboxar...

Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Varje dag typ.

Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Japp b.la. facebook och bilddagboken samt några mindre forum.

Vecka 36 - I bakgrunden

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Msn, vetefan haha råkade väl klicka i att jag ville ha den eller nått.

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Typ en lila med kunskapsgymnasiet logga på laptopen, och på den vanliga datan har jag en bild på soluppgången från i somras. Den lila har jag för att lila är min färg liksom och ville ha en som hade något att göra med skolan. Den andra för att det är en fin bild som jag är nöjd med att ha tagit.

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
Två söta hundar, har inte så många att välja på på mobilen men jag byter nån gång ibland, tkr den med hundarna e söt helt enkelt.

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Dt är mörkt och jag ser knappt ut härifrån där jag e nu,men hustak typ.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?
The hills som jag har på som web tv.

Inga kommentarer: