onsdag, september 19, 2007

The bitch is back

Jag vet att jag varit jättedålig på att uppdatera men det är så mycket just nu och jag har en tendens att samla grejjer jag vill skriva om på hög och sedan orkar jag inte skriva så långa inlägg. Sen känns det så trist att t.ex. bild&länk funktionen fortfarande inte fungerar, jag förstår inte varför!?
Jag ska ändå försöka bli bättre på att uppdatera.
Nu har jag snart historia, är väl inte direkt jättepigg men det är jg ju sällan när jag behöver gå upp så här tidigt.
Planen idag är att ha historia (har redan haft matte) sen lunch och sen engelska.
Efter det ska jag sitta och plugga en stund och sen har jag grupphandledning och sen ska jag handla. Sen kommer jag väl hem vid halv 4 eller nått och då ska jag plugga och sen blir det nog att spela in Grey's eftersom jag inte är ikapp med avsnitten.
Nu ska jag lyssna på morrongänget en stund innan historian börjar :)
Ha en skön dag!

6 kommentarer:

niffin sa...

Grattis på namnsdagen, dahlin'! :D

Anonym sa...

tackar =)

niffin sa...

Hihihi, såg just titeln. ;)

Anonym sa...

hahaha rubriken menar du lr?

niffin sa...

Ja, just det! ;)

Sparkling sa...

hihi aa den e fyndig den ;)
/sparks