torsdag, september 13, 2007

Shut up and drive

Just nu sitter jag i skolan och har håltimma eller egen arbetstid eller whatever.....
Men har ingen motivation så istället kollar jag runt och bloggar hehe.
Har haft en lektion idag, basgrupp hehe, vi fick lite information om det uppkommande lägret, b.la. vilka vi ska sova med. Fick bo med två tjejer varav den ena varti med på "vilja jag helst vill bo med lista" som vi lämnade in för några veckor sen, så jag är la nöjd. Mitt Crew Y,F och E hamnade i sammarum, fanns typ bara 3 bädds rum.
Men det gör inte så mycket, vi ska ju bara sova i rummet typ.
På schemat står bl.a. singstar, brännboll och orientering.
Blir nog skojj!
Idag börjar jag dansa, street dance med L.
Ska bli skojj!
Har dock två problem, dels har jag lite ont i min luftstrupe brukar få det ibland när jag är stressad etc. Vet inte om jag tränat med det förut men förhoppningsvis går det bra. Har även typ superkänsliga vader, vet inte varför men de e skit konstigt, men jag överlever nog. Misstänker dock träningsvärk imånn.
Jaja, får se vad det blir för trevligt café som besöks igår.
Igår träffade jag iaf. Thina vi käkade bullar på korsvägen hahaha.
Nu prickade precis F papperskorgen med bananskalet, duktigt!
Ne nu kanske man skulle ta och plugga lite...
Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket :) Brukar vara inne på din blogg med och den är intressant att läsa...

Thina sa...

Haha Korsvägen is the shit ^^ Men goda bullar var det, tack! :D tihi

Anonym sa...

Pernilla; vsg :) roligt att du tkr den e intessant!

thina; haha visste e de ;)
ja dem va verkligen goda...